20 September 2011

9. Kenapa Mesti Mengundi?
Undi anda adalah diri anda! Diri anda yang anda istiharkan untuk membuat pilihan dan keputusan. Ertinya kertas undi anda adalah wakil diri peribadi anda yang akan dikira untuk menentukan siapakah yang akan menang iaitu samada calon yang akan melaksanakan sistem Islam atau mengekalkan sistem Yahudi. Sekiranya calon yang anda pilih calon yang suka dan cenderung melakukan maksiat dan kemungkaran, anda akan bertangungjawab dalam menyuburkan maksiat dan kemungkaran.Kalau anda memilih pemimpin yang mempertahankan kezaliman sistem Yahudi dan melakukan berbagai-bagai strategi untuk menyekat perlaksanaan sistem al Quran dan as Sunnah, anda akan juga bertanggungjawab di hadapan Qadhi Rabbul Jalil di akhirat nanti!
Kalau anda tidak mahu mengundi atau anda membuat fatwa sendiri bahawa mengundi hanyalah sekadar pilihan sahaja, anda adalah punggur yang tidak berguna apa-apa dan elok ditebang sahaja untuk dijadikan kayu api. Tapi kalau anda mengundi untuk menyekat kebangkitan sistem Islam, biarlah anda jadi punggur atau kayu mati sahaja, kerana dengan menjadi punggur, anda terlepas dari soaljawab di Yaumil Mahsyar kerana memberi saham kepada terhalangnya kebangkitan sistem Islam.
Dengan demikian menyertai pilihanraya dan memberi undi untuk menegakkan negara Islam dengan sendirinya adalah wajib. Keengganan untuk mengundi dan menyertai pilihan raya adalah perdayaan dan kejayaan iblis sehingga umat Islam bercempera dan bersepahan dan ini memberi bonos percuma kepada musuh Isam. Kalau semua umat Islam bersatu, dan memberi undi kepada pemimpin Islam yang berjuang menegakkan sistem Islam, Islam sudah tentu boleh ditegakkan melalui pilihanraya. Ini sudah terbukti!

1 ulasan:

  1. 1300 tahun punya bukti cemana dengan ini telah terbukti Apa bezanya?

    BalasPadam